Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

ROZPALTE TO NA TRNKOBRANÍ

Nestává se často, že by mi do práce chodily pozvánky na hudební festivaly. Mé zaměření (správce počítačové sítě) v otázce služební pošty obnáší spíše upozornění na semináře či akční prodeje computerů apod., takže když se mi na stole objevila obálka od Microsoftu, čekal jsem další nezáživnou reklamu. Omyl.

Tuto trnku jemně potřete prstem a přivoňte si k atmosféře Trnkobraní, radil text na úvodní straně fialové knížečky. A skutečně, ono to švestkově vonělo! Safra, safra, to je zajímavá marketingová kampaň. Navonět zákazníka švestkou a zlanařit ho na festival.

Vypálit můžete kde co… pár facek kolegovi, slivovici pro lepší náladu, cédéčka do svého počítače. Žádné takové vypalování se však neobejde bez problémů. A tak:

NEPALTE DOMA,
ROZPALTE TO RADŠI NA VIZOVICKÉM TRNKOBRANÍ

Musím říci, že mě Microsoft dostal. Vtipná reklama, která je de facto i užitečná (podporuje hudební akci). Čili co vše bude od pátku do neděle (23. – 25. 8. 2002) ve Vizovicích k vidění?

Buty, Chinaski, Nadoraz, Mňága a Žďorp,
Janek Ledecký, Fleret a Jarmila Šuláková, Robert Křesťan,
Václav Neckář, Waldemar Matuška, Ivan Mládek, Divadlo Bolka Polívky…

Tradiční je také soutěž v pojídání švestkových knedlíků. Mimochodem vloni padl devět let starý rekord (155 knedlíků), když Rostislav Širmer z Holešova do sebe dokázal během hodiny nafutrovat 161 kousků.

Festival Vizovické Trnkobraní má hezké internetové stránky (se švestkovými knedlíky), takže se nechte pozvat na www.trnkobrani.cz.

David Jirků